.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 18 mei 2018

Sweet Strawberries

Een bakje vers geplukte aardbeien zijn lekker en fris gezond
en gehaakte zomerkoninkjes zijn een streling voor het oog.


Ik haakte met het Amy garen Baby Pink, White en Sea Green.
Het garen haakt super met het patroon van Juffrouw Ooievaar.


Wist je dat ik van dit Amy garen 6 gekleurde bolletjes weggeef?
Baby Pink - White - Sea Green - Sand - Baby Blue - Light Grey
Klik vlug door naar mijn vorig bericht of FB pagina Atelier Valerie.


De aardbeien hangen gezellig aan een oude verroeste sleutel,
in combinatie met een zelf bewerkt leuk houten tekstbordje.

Home is the starting place of Love, Hope and Dreams ... 

Lieve & Creatieve Groetjes



16 opmerkingen:

  1. Yummie, aardbeitjes, ik ben dol op de eetbare maar jouw gehaakte versie is ook heel yummie Valérie. Zo lief dat witte bloempje op het kroontje en heel sfeervol gefotografeerd met die verroeste sleutel en het zelf gemaakte bord. Práchtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach.....wat schattig zijn ze de aardbeitjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, aardbeien. Jij maakt er altijd weer iets bijzonders van. Mooie spreuk aan het eind van jouw bericht.

    Groetjes, Mmargaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Roze aardbeien zien er erg lekker uit. Ik had ze ooit als hangertje aan mijn sleutelbos, staat zo vrolijk. Ik had het weg gevertje nog niet gezien. Ga snel kijken.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer heel anders, deze aardbeien, wel leuk zo met de oude sleutel, een mooi combinatie :)
    Bedankt voor het linkje naar mijn blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben gek op aardbeitjes!!
    Heerlijk.
    Deze gehaakte zijn erg leuk zeg.
    Mooie kleur en zo mooi gehaakt.
    Dat bloemetje maakt het nóg liever.
    Wat een mooie tekst op je zelfgemaakte tekstbord. Die is ook mooi gemaakt, zal vast weer prachtig staan in je huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb net aarbeitjes bij mijn ontbijt gekregen :-) Die van jou zuen er wel heel zoet uit! Echt in Valérie-stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie aardbeitjes in combinatie met de oude sleutel Valerie en staat gezellig op het zelf gemaakte verweerde plankje! Ik heb je weggevertje gezien hoor hartstikke leuk en ook al zeg ik regelmatig moet weer eens aan de haak, kan ik er qua tijd nog niet aan toe komen en kan er beter een echte haakliefhebster kans op maken! Fijne Pinksterdagen hoor,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt van een klein haakwerkje toch weer iets unieks weten te maken.
    Hier lagen gelukkig ook weer roze bolletjes bij Zeeman.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superschattig zijn je aardbeitjes. Elke week koop ik een paar doosjes, zo heerlijk, we zijn eraan verslaafd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk aardbeien! Wat een leuke heb je gehaakt!
    Ik heb net weer aardbeien plantjes in de tuin geplant.
    Hopelijk komt er dit jaar nog wat van af.
    Fijn pinkster-weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die zijn prachtig, en dan dat bloemetje er nog bij! Ik zou er ook eens moeten haken, als decoratie in de keuken. Aardbeien blijven mijn favorietste zomervruchten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gemaakt... Wat kleuren niet kunnen doen hè!
    Ik heb nog heel veel oude sleutels, en ik krijg wel zin om ook zoiets te maken of een variatie er op!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het er weer prachtig uit zo leuk met de sleutel erbij groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...