.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

zaterdag 8 december 2012

Petit Four Kasteel gebakje

Voor de Petit Four Kasteel gebakje hadden we een blokje nodig. Ik wist dat ergens tussen
 het oude speelgoed nog houten blokjes lagen en zo ééntje kon ik perfect gebruiken.


Week na week leggen we onze eigen creatie neer in deze unieke kleine gebakjes.


Ik weet niet of het me zal lukken om het nieuwe petit fourtje van deze week te haken. 
De komende dagen zijn ontzettend druk ... de kerstboom versieren, nog enkele 
ditjes en datjes ... ik zie wel.

Bij de ♥FRIENDSHIP♥ swap zijn al 44 enthousiaste dames aan het denken wat ze zouden
kunnen maken. Fijn dat veel dames zich aanmelen voor een tweede keer, maar er zijn ook
dames die voor de eerste keer gaan swappen. Je kan deelnemen tot en met 4 januari 2013.

Lieve groetjes,
Valerie ♥

9 opmerkingen:

  1. Mooie verzameling petitfours!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze ziet er ook weer erg lekker uit je schaal wordt al lekker vol groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je taartschaal is al erg vol...wat leuk om het iedere
    keer weer te zien, en deze is ook weer heel mooi!

    Fijn weekend en veel succes met al je bezigheden,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hebben al een mooie kleurrijke schaal vind ik. En dit van deze week is weer mooier dan al de vorige... Je kan ook een weekje wachten en er dan 2 ineens haken... Ik zou er geen enkele willen missen...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor,het is inmiddels al een hele leuke verzameling geworden zo!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je gebakje ziet er weer heerlijk uit, zo lekker dat ik spontaan trek krijg in gebak. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Valerie ..♥
    OOhh wat ziet dit er Heerlijk♥ uit ..;)
    Zo te zien echt MOOIIII♥ gelukkig alleen maar om naar te kijken♥ hihi..anders waren ze zo weer op mmm ..;))
    en ik doe weer mee doen met de friendschap Swap lijk me weer heel leuk..;))!!
    Liefs en fijne creatieve Zondag Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige verzameling heb je intussen.....kei leuk!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...