.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

woensdag 14 november 2012

Swapperdeswaps

Een paar weken terug had ik mij enthousiast opgegeven bij Priscillia van de blog
De Creatieve Zebra om mee te swappen. 

De opdracht was een kaart maken voor een ander met een cutie als extraatje.
Voor mijn swapmaatje Jacomijn heb ik deze herfstkaart gemaakt.

De cutie werd gewoon iets kleins en liefs, een porseleinen sleuteltje, dat hopelijk veel
mooie deuren mag openen voor Jacomijn.


Op de swap van Biene Bien was ik nog aan het wachten en vorige week deed ik een
leuke ontdekking in de brievenbus: mijn swapmaatje Bernadette haar pakje!

Mijn hartslag sloeg direct wat sneller toen ik dit allemaal zag ... prachtig!


De bijzondere armband van dichtbij, een bijzonder sierraad vind ik! Bedankt Bernadette ♥♥


Daphne ♥♥ wil ik ook bedanken voor het krijgen van een Liebster Award.
Het geeft me zo een goed gevoel als jullie mijn ideeën interessant vinden ...

Lieve groetjes,
Valerie ♥

14 opmerkingen:

  1. Wow Valerie,wat een lieve kaart heb je omhaakt en dan dat sleuteltje erbij,hier gaat Jacomijn heel blij mee zijn denk ik.Jij bent ook goed verwend,wat een leuke en mooie swap.lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou valerie wat een verwennerij, hartstikke leuk gemaakt!!!! en die armband is helemaal WOW!!
    enne gefelies met je award

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat had je mooie dingen gemaakt én gekregen, dan is het swappen heel mooi om aan mee te doen hè! lekker van genieten hoor!
    Gefeliciteerd met je award voor je mooie blog, terecht hoor :)
    Fijne week verder,liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, wat fijn dat je pakketje is aangekomen en wat een mooie dingen. Geniet er van!
    Groetjrs Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zowel wat jij gemaakt hebt (ben echt verliefd op dat nostalgische plaatje!) als wat je hebt gekregen en je blog is gewoon alle aandacht meer dan waard! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik las je berichtje op mijn blog, maar kan je mailadres niet zo snel vinden, dus zet ik het mijne hier wel even neer:-) m.kuijper(at)online.nl
      Alvast hartstikke bedankt!!

      Verwijderen
  6. Geweldig! Wat een mooie gehaakte spulletjes!
    Leuk dat je elkaar daar zo blij mee kunt maken!!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou jij bent even verwend maar dat verdien je ook ook jou zwap ziet er weer heel mooi uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke swaps zie ik bij je......dat is echt genieten, om te krijgen en te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt heerlijk geswapt hoor:)
    Leuk al die mooie dingen en die kaarten zijn echt schattig.
    Geniet van die leuke swaps.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende swaps weer!
    Alleen al naar kijken maakt ook blij hihihihi

    Wat een mooie armband. Die was het wachten meer dan waard meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, die armband, wat mooi!
    Leuke dingen heb je gemaakt. Nu de kerstswap!

    Fijne avond nog.

    Lieve groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Valerie,
    Zie ik zomaar al wat je gemaakt heb! Gaaf!
    Heb je het al verstuurd? En heb je de mijne al binnen?
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er erg mooi uit Valerie, ik zie alleen wat ik gemaakt heb voor de swap op jou site helemaal mijn kaartje niet heb je die niet ontvangen?????
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...