.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 30 november 2012

Petit Four Purple Delight

De Petit Four Purple Delight was eigenlijk al klaar van begin deze week, maar als
ik 's avonds thuis kom is het jammer genoeg niet meer mogelijk om foto's te nemen. 
De flits gebruik ik ook al niet graag omdat de kleuren dan niet meer natuurlijk zijn.


Ik vond er deze keer veel werk aan, de drie laagjes haken en aan elkaar naaien en dan 
weer in de goede vorm krijgen, niet gemakkelijk vind ik.

Vandaag ben ik een bolletje aqua katoen gaan halen voor het Kasteel gebakje,
een kleurtje dat ik nog niet had. Deze maal wordt een vierkant blokje als vulsel gebruikt,
ik ben benieuwd als dit vlot zal verlopen.

Groot nieuws: 25 enthousiaste dames nemen al deel aan de ♥FRIENDSHIP♥ Swap.
Dit vind ik gewoon super ... bedankt!

Het kleine weggevertje van de oud roze theezakjes loopt nog tot en met 8 december.

Dit weekend leg ik de laatste hand aan mijn Kerst Swap voor mijn maatje José en
wil ik nog iets creatiefs maken rond de adventstijd.

Een fijn weekend,
liefs Valerie ♥

17 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden!!!!
    En wat is je achtergrond mooi!!! Knap gedaan zeg! Ik snap helemaal niet hoe dat werkt! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gebakje is echt super leuk geworden zeg. Ik vind het zo knap. Ik ga je meteen ook een mailtje sturen, want ik vond de kerst swap ook erg leuk om te doen.Al zit ik in spanning wanneer mijn pakje in de bus valt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk met die roosjes, echt weer een beauty!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, het sneeuwt :-)
    Je hebt je blog weer prachtig ge-"restyled", knap werk!
    En ook je gebakje ziet er weer prima uit, het is niet te zien dat je het wat lastiger vond.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is prachtig geworden zeg ♥ eveneals je blog die je in mooie winterse sferen heb gehuld.
    ik heb alvast wel een link op mijn site staan naar de nieuwe swap.....ik denk nog even na, heb veel aan het bolleke zodra ik het weet laat ik het je zo wie zo weten wat het is geworden

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow die van jou is echt heel leuk geworden, mooi zeg!
    Leuk dat je weer een swap organiseert, ik ga dit keer van de zijlijn meegenieten want teveel verplichtingen (hoe leuk ze ook zijn) werkt naast m'n studies niet heb ik al gemerkt.

    Fijn weekend!

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Valerie,wat heb je een prachtige bloglayout gemaakt,heel sfeervol en wat een lief petit-fourtje heb je gehaakt,mooie kleur zeg,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw je bent al helemaal mooi in kerstsfeer...gezellig hoor! Hoe doe jij dat toch dat de muis als een strikje of bloemetje over het scherm beweegt..dat vind ik so cute! Jij hebt steeds van die leuke dingen..hahaha! O vergeet te zeggen dat jou petit fourtje heel mooi is geworden (ik vond dit ook een lastig ding:-)! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kwam hier via het blog van bleudelavando, wat een leuk blog met inspiratie, ben gelijk volger geworden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Valerie ik loop even achter met het gebak ,maar dat komt wel weer die van jouw is prachtig maar ook de foto zijn erg mooi Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie en gezellige blog heb, ik ga je volgen,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een schattig gebakje, mooi...

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Valerie, al googlend kwam ik op je blog en nu ga ik proberen het romantische hartje te maken. Ik ben meteen je volgster geworden. Groet en fijn week-end. Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje is dit!!
    Ik wil geloven dat het een hele toer is om die in elkaar te zetten!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem ontzettend goed gelukt, mooi hoor!

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supeeeeeeeeeeeeeeeeeeer mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...