.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

donderdag 22 november 2012

Petit Four Macaron Frambozen

Ik volg de petit four trein al zeven weken en dit is de Macaron Frambozen geworden.


Het haken op zich vind ik geen probleem, want we haken iedere week een beetje
dezelfde techniek, maar soms loopt het wel eens moeilijk met het opvullen van de
petits fours, als ik hem naar links wil duwt hij naar rechts, te zacht of te hard ...
en dan krijg ik het.

Vorig week zaterdag heb ik een bezoekje gebracht aan de Winterfair van Libelle.
Er was een gezellige sfeer aanwezig met de kerstbomen en de fonkelende lichtjes.

Bij Laura's stand bleef ik lang snuisteren, want hier zag ik zoveel moois: sierlijke stempels,
leuke stofjes, prachtige hartjes van stof, decoratieve klosjes met lint, borduurwerkjes ...

Op haar blog Een Kijkje in Laura's Ateliertje kan je zien wat ik bedoel. Smelt je weg
voor iets moois dan kan je dat via haar webwinkeltje bestellen. Gemakkelijk toch!

Ik ontmoette ook Sezoentje Sonja die een handje meehielp in de gezellige drukte.

Ik vond het heel fijn om kennis te maken met jullie lieve, enthousiaste dames.
Het geeft toch iets speciaals vind ik elkaar eens echt te zien dan dat je achter de laptop zit.

Lieve groetjes,
Valerie ♥

PS : Een beeldverslag van de beurs kan je uitgebreid zien bij Laura en Sonja.

11 opmerkingen:

  1. Prachtig weer, Valerie! Die ziet er ook heeeerlijk uit! Je hebt inmiddels al een hele verzameling lekkernijen!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zacht van kleur. Ik ga even bij Laura kijken. Ik wens je een fijne dag. Groetjes Talitha♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooooh, wat een leuk petit-fourtje is dit weer, ik heb de hele reeks gevolgd via Elly ;) Als ik toch maar wat meer tijd had ;)
    Ik vond het ook heel erg fijn om je even in levende lijve te ontmoeten, superleuk, alleen jammer dat we niet zoveel tijd hadden. Misschien een volgende beurs maar dan als vriendinnetjes lekker samen struinend tussen alle mooie spulletjes, wij zouden ons dagje wel gevuld krijgen samen denk ik zo :)
    Fijn te lezen in je vorige post dat je je alweer beter voelt :)
    Fijne dag vandaag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk dat je dames hebt ontmoet en wat ene lief petit fourtje heb je weer gehaakt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden!!! en het leuke is ze zien er bij iedereen toch iets anders uit.
    Op naar nr 8 alweer.

    groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer mooi op tijd klaar om de volgende te maken, die er natuurlijk morgen al weer aan zit te komen. Ben benieuwd of dat ook zo mooie kleur rijke wordt als deze macaron.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Om in te bijten...zo lekker en kleurig.
    Ik hou het maar op echte baksels:)


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij ziet er weer mooi uit, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!
    Heerlijk he, struinen op winterfairs/kerstmarkten? Doe dat heel graag...

    groetjes,
    tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...