.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

zondag 25 november 2012

Landelijk Linnenzakje

Vanmorgen mijn naaimachine naar beneden gebracht, want wat een winderig weer buiten.
Omdat ik geen apart kamertje heb om te naaien, heb ik wijselijk beslist om het zware ding
in een hoekje van de keuken te laten staan en niet telkens naar boven te sjouwen.

Ik heb een paar stofjes aan elkaar gezet en voor de eerste maal op stof gestempeld.
Zeer leuk om te doen en met de Kerst in het vooruitzicht heb ik al een paar ideetjes.


Verder heb ik nog twee theezakjes gemaakt in dezelfde stijl als de vorige, maar in Kerst kleurtjes.


Petit Four Purple Delight is ook gehaakt en ik verzeker jullie er was veel werk aan!
Ik heb er geen foto meer van kunnen nemen omdat het al te donker was en ik hou van natuurlijk licht.

Vorige Kerst had ik onder de boom een cadeau bon gekregen van mijn man: een hot stone massage.
Ik moet toegeven dat ik deze bon bewust tot gisteren heb gespaard, want het is gewoon hemels zalig
hoe die warmte van de stenen tot in je spieren dringt, dit in combinatie met een ontspannende massage
van kop tot teen. Een echte aanrader voor een eindejaarscadeau om te geven en te krijgen.

Een fijne werkweek en nu genieten van de gezellige warmte van enkele theelichtjes ...
en de nieuwe volgers van harte welkom!

Liefs,
Valerie ♥

14 opmerkingen:

  1. nou dat schijnt zeker heerlijk te zijn voor je spieren.....
    weer van die prachtige theezakjes ♥ en dat gestempelde zakje is PRACHTIGGGGGGGG

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk zakje heb je gemaakt leuk gestempeld groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer gezellig uit zeg.Zowel je gestempelde zakje als je theezakjes. Wat is dat lekker he zo'n massage. Zeker als je er al een tijdje op hebt kunnen voorbereiden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zo een massage, ik ben eraan toe, ik denk dat ik manlief zo eens een beetje een hint ga toespelen ;)
    Wat is je gestempelde zakje goed gelukt hè, leuk om te doen is het dat stempelen op stof, daar kan je alle kanten mee uit!
    Ik wens je alvast een mooie week toe, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was ook hier een sombere dag (ik woon in Noord Holland, echt zo'n dag om lekker te rommelen en te prutsen. Ik ben druk aan de slag met je kerstswap. Ik vind het erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk de zakjes, de stempel is mooi!Leuk deze inspiratie weer ;)
    Een fijne nieuwe week, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt heerlijk zo'n hot stone massage.
    Ik vind je zakjes weer prachtig!
    Groetjes Talitha ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk weer.
    Ik heb vandaag ook lekker zitten knutselen.
    Ik ben alleen "vergeten" om ook wat thee zakjes te maken, was ik wel van plan, na het lezen van jou vorige post.
    Doe ik dat een volgende keer.
    Deze "stempel-zakjes" zijn ook weer heel erg leuk.
    O ja en de Kerst swappen zijn onderweg......spannend hoor, ik hoop dat alles goed aan komt.
    Je hoort nog van ons.
    Fijne avond, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk zakje weer..mag ik vragen wat voor soort stempel inkt je gebruikt??
    me dochter heeft ook een keer zo'n hotstone gedaan. die zei gelijk dat wil ik nog eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt. Het ziet er weer zo heerlijk sfeervol uit.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig stijlvol je stempelzakje, net als je theezakjes! Ik hou er van! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij bent weer goed bezig geweest....kei leuk het stempelzakje! Natuurlijk ook die theezakjes....mooie klleuren!
    Fijne avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben ik weer even Valerie.
    Kijk je even op mijn blog, ik heb vandag de Kerst swap ontvangen vn Antoinette!!!!! (en zij heeft die van mij ook binnen, die plaats ik morgen)
    Ik heb hem net op mijn blog geplaatst.
    Lieve groetjes, Daphen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...