.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 27 november 2012

Handmade Kerst Swaps

De gemaakte Kerst Swaps zijn echt fantastisch.

Ik word er helemaal stil van als ik zie hoe creatief jullie zijn rond het thema Kerst.

Geniet mee van deze prachtige, creatieve creaties handmade door jullie.

made by Myriam, Elly, Ellen, Ada, Marieke and Jenneke


made by Melinda


made by Marijke, Maartje, Saskia, Jeanine, Marloes and Marjolein


made by Antoinette


made by Afke and Sabine


Ik verwacht natuurlijk nog veel mooie creaties.

Lieve groetjes,
Valerie ♥

18 opmerkingen:

  1. Die zien er allemaal heel mooi uit. Ik had helaas geen tijd om mee te doen anders had ik het zeker gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er allemaal leuk uit! Wat een creatieve mensen allemaal!
    Vind dat altijd zo leuk om te zien!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om te zien!! Zo leuk gedaan ... lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. enorm leuk om het tot nog toe van de mensen te zien die mee hebben gedaan,
    mooi gedaan valerie thnxxxxx
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh leuk!! Mijn swap is bijna af, ik wil het morgen opsturen. Nu ik dit zo zie, realiseer ik me ineens dat ik binnenkort ook zo'n kadootje door de bus krijg! Zo leuk!

    groetjes

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor, al die gemaakte Kerst spullen.
    Mijn swap is ook binnen (van Antoinette, die staat er ook al tussen zie ik, 1 na laatste foto, die gehaakte spullen) en ik ben er err blij mee!
    Leuk dat je alles op je blog laat zien, zo kunnen we meteen even neuzen bij de andere creatievelingen op hun blog.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben ze toch mooie dingen gemaakt, ik hoor zo links en rechts ;) dat er echt genoten wordt van deze kerstswap. Heerlijk initiatief is het van je hoor Valerie.
    Leuk om ook te mogen meegenieten van al dit moois,
    ik wens je een heel mooie dag toe vandaag,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent snel ik heb het nog niet verstuurd namelijk ;o), maar dit weekend gaat het op de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o wat leuk..wat zijn er al leuke en mooie dingen gemaakt.
    zal vandaag ook even mijn gemaakte swap op me blog plaatsen.
    ze hem binnen heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn allemaal prachtige creaties maar dat van Myriam vind ik ook wel speciaal, want dit heeft mijn zus gemaakt (links bovenaan).
    Nog een fijne dag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi om ze allemaal te kunnen bekijken. Was heel plezant om mee te doen. Bedankt om dit te organiseren.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit weekend gaat de mijne op de post! Ik bezorg je een fotootje en hoop dat mijn medeswapster er blij mee zal zijn!

    Groetjes,

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Valerie,

    Wat een ontzettend leuke creaties! Spannend wat ik zelf ga krijgen....
    Leuk initiatief!

    Groetjes,
    Melinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een creativiteit, dat er zoveel mensen zo iets moois kunnen maken.
    Het ziet er stuk voor stuk heel mooi uit.

    Fijne dag nog en lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb van Alieke de cadeautjes vorige week al gekregen en vandaag heeft ze mijn pakketje ontvangen. Ik zal een foto sturen van haar cadeau, ik ben vergeten om er een van mijn cadeautje te maken. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb net mijn swap van Lyanda ontvangen. Ik ben er gewoon verlegen mee...zo mooi! Dank je Lyanda! Als het goed is krijg je mijn swap morgen.

    Groetjes,
    Melinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OOhh wat leuk Valerie ..♥
    Ik stuur♥ het binnekort♥ op en jou erna de foto ..;)))
    Ben dus echt benieuwd ♥ maar ik wacht tot feestmaand♥ dec lijkt me mooier en spannend♥;;))
    Liefs♥ en Geniet♥ Gaby..♥;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad, het zijn allemaal al hele leuke dingetjes die er weer gemaakt zijn. Ik vind het zo leuk om te zien dat er toch nog heel veel creatieve mensen op deze wereld zijn. Ik heb mijn kerstswap vorige week verzonden en ik hoop zo erg dat mijn swap partner er even erg van gaat genieten als dat ik het gemaakt heb. Ik vond het allezins heel leuk om te doen en heb me dan ook, zonder aarzelen, weer op gegeven om mee te doen met je volgende swap.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...