.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

donderdag 29 november 2012

♥FRIENDSHIP♥ Swap bij Atelier Valerie ♥

De vorige swap organiseren vond ik fijn, organisatorisch wel wat werk, maar niettemin
wil ik het nog eens proberen. Ik vind het leuk om te doen.

Deze maal wordt het een ♥FRIENDSHIP♥ SWAP. Ik weet dat het vroeg is, de ene swap
is nog maar afgerond en ik ben er al met een andere, maar je moet een periode rekenen om in
te schrijven, maar ook een periode om iets te maken en ik wil elk daarvoor rustig de tijd geven.


Iedereen kent de symbolische betekenis achter het woord Valentijn: verliefde koppeltjes
die elkaar extra aandacht geven met cadeautjes.

De verliefde koppeltjes ga ik schrappen door friendship vriendinnen die iets leuks maken
voor elkaar en op deze manier laten weten dat vriendschap in deze wereld nog belangrijk is!

Een haakwerkje, naaien met stof, een kaart maken ... doe gewoon iets wat je goed kan.
Je bent niet gebonden aan een kleur of thema, gewoon iemand blij maken met je swap.

Je mag een stille lezer zijn, wel of niet een blog hebben IEDEREEN mag meedoen!
Heb je een blog dan mag je altijd een linkje neerzetten.

Je kan een mailtje sturen naar atelier-valerie@hotmail.com tot en met 4 januari 2013.
Hierin vermeld je duidelijk: je naam en adres en ook de naam van je blog als die er is.
Op 6 januari laat ik je weten wie je ♥Friendship♥ Swap partner is.

Uit ervaring heb ik geleerd dat de swap partners graag weten of er een blog is of niet.
Heb je geen blog dan is het altijd handig om weten van welke stijl en kleuren je houdt.

Daarna heb je ongeveer vier weken de tijd om iets leuk te maken, want rond 4 februari
moet de swap verstuurd worden. Valentijnsdag valt halverwege februari.

Het concept van versturen blijft hetzelfde een A4 of A5 enveloppe om de kosten te beperken,
maar wil je toch een iets groter pakketje versturen dan mag dat natuurlijk.

Ik stond versteld hoeveel enthousiaste dames er waren bij de vorige swap,
ik hoop dat dit weer zo mag zijn!

Lieve groetjes,
Valerie ♥

48 opmerkingen:

  1. Jaaa..ik doe mee, superleuk dat je weer iets wilt organiseren Valerie!! De laatste keer heb ik niet meegedaan wegens tijdgebrek, maar vanaf Januari heb ik weer tijd genoeg dus 'count me in' en wat een leuk thema heb je bedacht!! Ik stuur je een mailtje!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een tof idee, ik schrijf me zeker in en stuur nog een mailtje, spannend.
    Nog een fijne dag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Leuk! Ik doe weer mee. Ik heb je een mailtje gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jahhhh we doen weer mee..ik stuur je een mailtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmm, is om over na te denken, het thema vind ik persoonlijk in deze tijden zo belangrijk. Niks gaat boven vriendschap, eens kijken wat er nog te gebeuren staat de komende tijd en indien het enigszins lukt, stuur ik jou een mailtje om mee te doen. Zou bovendien mijn allereerste deelname aan een swap zijn dus dubbel zo spannend.. tot binnenkort. Sybille.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ha, ik heb net mijn ene swap gepost en schrijf me nu alweer in voor de volgende. Leuk initiatief. Ik doe mee hoor. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via Jolanda kom ik hier. Het lijkt me erg leuk om met deze swap mee te doen. Dus ik ga je zo een mailtje sturen. Groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe weer mee hoor Valerie ,gezellig leuk idee weer en dat je het organiseerd Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Valerie,

    Ik schrijf mij ook terug in, dat wordt weer een moeilijke om in te schatten wat te maken rond dat thema.
    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Las ergens anders over deze swap en dacht zal eens een kijkje nemen.
    Je hebt een prachtig blog! Mooie dingen en zulke mooie sfeer foto's!
    Doe graag mee met de swap.
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Valerie, Ik weet nog niet of ik mee doe. Heb op mijn blog wel een linkje geplaatst.
    Lieve groet, Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. bedankt valerie ik doe zeker mee het mailtje is al verzonden groetjes els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja hoor ik doe mee, vooral het idee er achter vind ik super...
    Liefde en vriendschap is zo belangrijk in deze wereld. En dat is het voordeel weer van internet dat je nu mensen "ontmoet" en/of blij kan maken die je anders nooit zou ontmoeten, andere kant van het land/wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag weer mee !!
    Mijn gemaakte swap van de vorige keer gaat vandaag of morgen op de bus :-)
    Ik stuur je vanavond even een mailtje.

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk thema voor een swap! Ik wil graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik sla dit keer even over, heb net de kerstswap op de bus gedaan, ben vreselijk druk voor de kerstmarkten en wil daarna weer eens iets voor mezelf gaan doen. Succes en wie weet doe ik een volgende keer weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik wil heel graag meedoen, geweldige blog heb je trouwens.
    Ik zal zo even mailen en een linkje zetten opmijn eigen blog
    Groetjes
    Toedeloez

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nou ja zeg.... sluit net mijn mailbox met de kerstswapfoto...moet ik hem gelijk weer openen....je krijgt dus nog en mailtje van mij!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie blog, en wat veel creatieve mensen zijn er, ik doe graag mee, lijkt me ontzettend leuk,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb dit nog nooit gedaan maar hoor alleen leuke swapcommentaren. Ik wil dus zeker ook eens meedoen! Ik zend je een mailtje! Bedankt alvast voor de organisatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook ik doe graag weer mee!
    Stuur je een mail.

    Lieve groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe graag weer mee, heb net de kerstswap de deur uitgedaan.
    De mail naar je is al weg en een link staat ook al in mijn blog.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk een "vrienden swap" en toevallig heb ik daar hele leuke dingetjes voor die ik wel eens zou willen maken, dus je mag me er deze keer, ook weer bij rekenen. Ik stuur je onmiddelijk een mailtje.
    Hartelijk dank dat je dit allemaal wil organiseren, want uit ervaring, voor een ander groepje organiseer ik ook telkens een swap, weet ik dat er heel veel tijd in kruipt om het allemaal goed te laten verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi,
    Ik wil ook graag meedoen,ik stuur je een mailtje met mijn gegevens.

    Groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Via Jos hoorde ik hiervan... Leuk en lieve swap. Doe er graag aan mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Laat ik ook maar eens een keer meedoen!Ik wil ook wel een keer swappen,ha,ha...en dit lijkt me wel een hele leuke!In 4 weken tijd iets maken-bedenken moet toch wel lukken lijkt mij...Ga je gelijk mailen!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mijn mailtje naar jou is onderweg;)

    Liefs,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe heel graag terug mee, want het smaakt naar meer...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe heel graag me...leuk voor het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb ook wel zin in een leuke swap, ik ga me zo opgeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. erg leuk , net een blog gestart maar ik wil graag een keertje meedoen ,
    ik ga je direct een mailtje sturen. groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zou ik toch meedoen, twijfel, overwegen... JAAAAAAA!!!
    Ik stuur je een mailtje ;-)
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk! Ik doe ook graag mee!
    Een mailtje wordt nog bezorgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Valerie,

    Vandaag pas je site ontdekt en ben een super fan.
    Volgende keer doe ik zeker mee met de Swap heb me net elders opgegeven en weet helemaal niet hoeveel tijd daar in gaat zitten.
    Heb nog een heel groot haakwerk af te maken voor een verjaardag van een vriendin (een super grote teckel, waar ben ik aan begonnen pffffffffff).
    Ik zal je site regelmatig bezoeken en wellicht kan ik de volgende keer mee doen.

    Groetjes,


    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  35. oh dat ziet er gezellig uit <3

    Heb net voor het eerst aan een Swap meegedaan voor de Kerst en heb de smaak te pakken.

    Ik ga me dus opgeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat leuk zeg! Ik doe ook graag mee. Mijn mailtje kmt er aan hoor!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh, dit is een hele leuke swap, ik heb me zojuist aangemeld. Verheug me er al op om leuke dingetjes te maken en verzamelen.
    Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  38. mijn mailtje komt eraan! Leuk! groetjes yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Superleuk! Mijn mailtje is al onderweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Lieve Valerie,
    Vanaf de dag dat jij het blogbericht plaatste voor een volgende swap, heb ik nagedacht: doe ik mee of niet.
    De kerstswap vond ik geweldig leuk om mee te doen.
    Maar vandaag heb ik, met pijn in mijn hart besloten dat ik met de Friendship Swap niet mee doe.
    Ik hoop dat er nog kansen volgen in dit nieuwe jaar, maar heb nu voor half februari nog een aantal knuffel te haken op bestelling voor neefjes en nichtjes.
    Hopelijk kan ik met de volgende swap weer mee doen.
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Net op tijd mijn post voor de swap verstuurd. Kom ik terug thuis en kom ik tot de conclusie dat ik in al mijn haast geen foto heb genomen. Ik hoop in ieder geval dat mijn swapmaatje het leuk vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Valerie, mijn eerste swap vond ik geslaagd, ik heb het op mijn blog staan, zowel van mij als van mijn maatje maar weet niet hoe ik het er bij op krijg, als jet wilt zien, blollies53.blogspot.com erg bedankt voor het organiseren!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo Valerie,

    Bedankt voor de swap te organiseren.
    Ik heb mijn deeltje verstuurd naar de partner, helaas heb ikzelf nog niets mogen ontvangen en denk dat ik mss wel niets zal krijgen.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een heel leuk idee maar spijtig geen tijd goei weekend Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...