.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

zondag 4 november 2012

Decoratief met eikeltjes

Aan een boswandeling had ik nog een zak vol eikels overgehouden, waarmee ik twee
eenvoudige te realiseren ideeën heb gemaakt die perfect passen bij het herfstseizoen.

In een weckpot een glazen kaarsenhouder gezet met een waxinekaarsje en de ruimte
er rond opgevuld met eikeltjes. Afgewerkt met een kralenband rond de halsopening.


Een leeg bokaaltje opgevuld met eikeltjes. Op het midden van het glas een hartje
gezet, geknipt uit muziekpapier en afgewerkt met een touwtje en een strikje en
het deksel in het wit geschilderd.


In deze donkere, natte herfstdagen zijn dit leuke warme sfeerbrengers!

Nu ga ik nog wat verder haken aan de Kersen Petit Four. Hij is bijna klaar!

De nieuwe lezers van mijn blog zijn allen welkom!

Lieve groetjes,
Valerie ♥

16 opmerkingen:

  1. Wat een goede ideeën, heel sfeervol.
    Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk blog heb jij, met super leuke ideeen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een goede ideetjes heb je weer! Mooi uitgevoerd ook :)

    liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn dit weer heel leuke idee,en je moet er maar opkomen prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi, wat je met eenvoud veel kan doen, prachtig !!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat heb jij leuke ideeën.
    Sinds ik volger ben kijk ik elke keer weer uit naar je leuke blogberichten en je prachtige foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een sfeerplaatjes laat je weer zien.
    Leuk wat je weer bedacht hebt...gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk herfstsfeertje, mooi zal dat zijn als 's avonds dat theelichtje brand.
    Ik zie de petit-fourtjes overal langskomen, leuk zijn ze maar ik waag er mij nog maar even niet aan, haha, nog een hobby erbij zou wat teveel van het goede zijn denk ik zo.
    Ik wens je een heel mooie zondagavond toe, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer gezellig uit zeg. Het geeft een echte herfst sfeer. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk, relatief eenvoudige ideetjes met een prachtig effect...je moet het maar bedenken! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk decoratie's heb je gemaakt. Simpel en heel sfeervol.
    Fijne avond groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt weer een sfeermakertje hoor..zo gezellig en in een handomdraai gemaakt.
    Lekke rom zo in de herfst en winter te knutselen en vooral te genieten.

    Fijne avond en een fijne week,
    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee, eikeltjes kom ik hier in de buurt niet tegen helaas, maar kastanjes genoeg hier. Dat zal ook vast lukken.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gedaan! Heel erg stijlvol!

    Fijne week!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk gedaan, Valerie! Gezellig met de eikeltjes!! Zo zie je maar weer.....het hoeft niet moeilijk te zijn om iet sfeervols te maken!
    Fijne avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...