.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

donderdag 1 november 2012

Allerheiligen

De Chrysant en het Viooltje genoten gisteren volop van de herfstzon.
Het zijn late herfstbloeiers die rond deze tijd van het jaar veel voorkomen.



Ze zijn voor mij ook het symbool van Allerheiligen ...
deze bloem is speciaal voor familie, vrienden van dicht in ons midden
of iets verder die van ons zijn heen gegaan.

We vergeten jullie nooit ...


Mijn Kerst Swap is afgelopen en iedereen kent nu zijn swap maatje.
Ik heb alles proberen in goede banen te leiden met nu en dan wat puzzelwerk,
maar het is me gelukt. Kijk misschien allemaal nog eens in je mailbox.

Ik laat het nu over aan mijn 56 enthousiaste dames die zich creatief klaar stomen
om er iets moois van te maken en ik dank jullie allemaal voor jullie deelname.

Lieve groetjes en veel creaplezier,
Valerie ♥

17 opmerkingen:

  1. Mooie post, Valerie! Even stilstaan bij dierbaren die we moeten missen! Voor jullie vandaag een vrije dag....hier helaas niet.
    Fijne dag en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb mailtje ivm swap-maatje ontvangen. Denk dat ik al weet wat ik ga maken...Ben toch blij dat ik meedoe.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's hoor ♥
    wow 54 dat is me nogal een gepuzzel geweest ha ha
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk hoor, ben benieuwd wat we elkaar sturen. Ik heb het mailtje iig goed ontvangen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb de gegevens van m´n maatje ontvangen.....spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry, bovenstaande is de blog van m´n dochter en haar vriendin....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een dag om aan dierbaren te denken, mooi je bloemengroet.
    Fijn dat de kerstswap gelukt is en mooi dat er zoveel
    deelnemers zijn...door jouw enthousiasme!!!!

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben een van die klaarstomende dames (hihi). Ik had niet meer bijgehouden hoeveel aanmeldingen je had maar 75 is echt veel zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik typ verkeerd, moet natuurlijk 54 zijn maar nog steeds heel veel.

      Verwijderen
  9. Mooie blogpost Valerie :)

    Ik werd helemaal blij van je mailtje. Ik kan niet vinden of mijn maatje een blog heeft dus ik kan niet kijken wat ze leuk vindt, maar het komt vast goed. Ik ga een leuke gevulde envelop samenstellen. En wat veel deelnemers zeg, tof!!

    Liefs, saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige bloemen en een hele mooie post..
    succes allemaal met de kerst swap!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor, ik heb mijn maatje ;-)
    Leuk!! Ik ga har gauw eens opzoeken en dan kunnen we swappennnnnnn.
    Bedankt voor het organiseren, we houden je op de hoogte.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat veel deelnemers !! Bedankt voor de organisatie, dat moet best wat werk zijn geweest !
    Liefs,
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je mailtje met mijn maatje ontvangen, dank voor het organiseren , ga eens kijken wat ik zal gaan maken. Ter zijner tijd stuur ik je foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige bloemen! En de lieve woorden in je post!
    Wat fijn dat de swap zo'n succes is!!
    Ik wens jullie veel plezier!
    Misschien doe ik een volgende keer ook wel mee!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Valerie, dank weer voor je bezoekje aan mijn blog. Ik ben benieuwd naar jouw petit four! Je verkijkt je er inderdaad op he, de tijd die je nodig hebt om ze te maken. Maar het eindresultaat geeft zoveel voldoening, dan is het het wel waard! Fijn weekend, groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Valerie,
    Je mail met mn swap-maatje ontvangen. Bedankt voor het organiseren. Ben volop bezig. Groet Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...