.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

donderdag 24 november 2016

A Magical Time


Zondag wordt weer de eerste adventskaars aangestoken.


Een gerecycled blik in een wit jasje met een blinkende ster
en op een bedje van vers mos fijne devotiekaarsen.


Hoopvol vier weken optellen naar Kerstmis.

Heerlijk binnen genieten van de magische kerstsfeer:
theelichtjes, decoratie en fonkelende lichtjes.


Ik wens jullie een fijne donderdag
en een mooi weekend.

Lieve & Creatieve Groetjes


14 opmerkingen:

  1. Jij maakt van bijna niets echt sfeervolle dingen. Ik eet nooit uit blik, maar jouw gerecyclede blik is wel uitnodiging om ook zoiets moois te maken.

    Ik wens je een happy dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van eenvoudig materiaal, zoiets moois en zo sfeervol te maken is het leukste wat er is Valerie. Ik vind je blog layout ook zo gezellig geworden en het pijltje van mijn muis is een hele gezellige kerstmuts, hihi geweldig!!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel fijn en mooi idee voor een alternatieve adventskrans Valerie. Waarmee heb je het blik opgevuld?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt! Dat zal een hoop sfeer geven de komende tijd Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig sfeervol!
    Alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi gemaakt en heel sfeervol.
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je van zon eenvoudig blikje weer iets heel moois gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gemaakt Valerie.
    Goede adventstijd gewenst!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super! Ik had net een groot blik liggen en wist nog niet wat ermee te doen!
    Bedankt voor de inspiratie!
    En leuk hé, die kerstsfeer...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je weer knap gemaakt Valerie!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke tijd he, de "donkere" dagen voor Kerst.
    Wat een mooi, rustig, gezellig, romantisch blik heb je hier gemaakt.
    Ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo eenvoudig en zo mooi!
    Ik heb ook een adventskrans van blik. Jouw idee nodigt mij wel uit om er nog één te maken of om te onthouden voor volgend jaar. Super leuk!
    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi, je bedenkt elke keer weer nieuwe brocante ideetjes. Echt heel inspirerend!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...