.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 4 oktober 2016

Miss Hedgehog

Een egel heeft duizenden stekels en zo'n lief klein spitsneusje
en met een beetje geluk zie je ze hier en daar rond scharrelen.


De lieverd is gehaakt met het patroon van Janet 
en voor de stekeltjes nam ik Fluffy Zeeman wol.


Het is Dierendag en onze vriendin Miete wordt extra in de watten gelegd.


Dat het voor alle dieren, groot en klein, een leuke dag mag zijn!

Fijne dinsdag ...

Lieve & Creatieve Groetjes



11 opmerkingen:

  1. Heel gaaf gemaakt. SUperschattig en heel knap Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig! Voor mij hebben egeltjes altijd een heel hoog 'ahw' gehalte ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoepie(s)...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat een knuffelbare egel, lief!
    Jullie hamster is ook een droppie, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie gehaakte egel.
    Leuk, die "stekels", heb je dat ook gehaakt?

    En dan jullie hamster, aaaah, lief hoor.
    Ik had vroeger ook een hamster, Kruimeltje, zoveel plezier mee gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als dit geen dierendag is??? Zeer cute allebei Valerie!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schat, je egeltje!! Love it!
    En je hamster is ook zo lieieieieieiefff!
    Ik had vroeger ook een hamster, ik geloof dat ik er 4 had; Dommel, Droelie, Knabbel en Babbel. Ze leven jammer genoeg niet zo lang, maar je kunt er wel uren naar kijken hé.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allerliebst, ich bin begeistert!
    Herzensgrüassli
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...