.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 19 september 2014

Schattige Pompoenen

Het is genieten van een heerlijke nazomer in september,
maar niet te min is de herfst aan zijn intrede begonnen.

Ook binnenshuis sluipt de herfstsfeer voorzichtig binnen,
de witte pompoen en de grijze pompoen staan zo gezellig.


De gekleurde linkjes verwijzen je door naar het patroon van elke pompoen.


De ene pompoen is gehaakt met grijs katoen en de andere met witte breiwol.


De groene geplukte hortensia is mooi ingedroogd als herfstdecoratie.

Ik wens jullie een heerlijke dag toe en een fijn weekend!

Lieve & Creatieve Groetjes



31 opmerkingen:

  1. Mooi weer zeg! Ik zou stiekem wel eens een kijkje bij jou binnen willen nemen, volgens mij is het erg sfeer vol daar ;-)
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie pompoenen. Wat is het gezellig bij jou thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om bij jou de herfstsfeer op te doen. Wat zijn ze mooi en wat heb je ze mooi op het plaatje gezet. Ik krijg er zin in om ze ook te gaan haken.

    Liefs en een fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit vind ik leuk!!! Zo blijvend, en zo sfeervol!!! Supermooi gemaakt, petje af!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit weer prachtig. Mooie pompoenen en geweldig als decoratie. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor de verwijzing van de patronen. Ik wil deze altijd al een keertje haken. Maar zo mooi op de foto zetten kan alleen jij! Alvast fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend zijn deze pompoenen. Leuk als decoratie. Het voordeel van deze is, ze gaan niet rotten ;-)
    Bedankt voor de verwijzing naar de patroontjes.
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oww die witte is wel heel erg mooi!! ik ga even kijken op de link! bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zie ik het goed dat je een stokje kaneel als steeltje hebt gebruikt in de kleine pompoen? Wat zal dat dan lekker ruiken! Ze zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze mooi en wat vormen ze een mooi en gezellig herfsttafereeltje zo samen met die ingedroogde hortensia. Normaliter maak ik van mijn hortensiastruik uit de voortuin altijd een hele mooie krans maar dit jaar waren het maar iele bloemetjes en viel er niets van te maken...zo jammer.
    Dank je voor de linkjes Valerie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie pompoentjes, Valerie. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw interieur.
    Wil je daar eens iets van laten zien?
    Liefs en een heel fijn weekend, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige pompoentjes, dankjewel voor de linkjes! De pompoentijd breekt weer aan en ze passen perfect in je brocante interieur.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze mooi Valerie ..., en omdat ik niet van oranje houd spreken deze pompoenen me veel meer aan de echte!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi zeg!
    Deze zijn zoveel mooier als de " normale" oranje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het geeft een mooie herfsttafereeltje. Nu de herfst zelf nog al mag die van mij nog wel even wegblijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi gehaakt, klaar voor de herfst.
    Liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben bezig met de witte pompoen, maar ik heb geen idee hoe ik ´m aan de boven en onderkant moet dicht maken.
    Ik heb er een draad doorgeregen maar dan houd je een hele grote opening.
    Kun jij me raad geven?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig mooie pompoentjes laat je zien en zo mooi op de foto gezet ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een plaatje zeg! Heel mooi! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn ze prachtig, keurig gemaakt en het staat zo gezellig ook. Mooie gedroogde hortensia, zo mooi erbij.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw!
    Wat jij toch allemaal uit je handen krijgt met naald en draad!
    Geweldig! Ook deze zijn wel heel erg knus en zo heb je in een "handomdraai" een prachtig herfst tafereeltje!
    Fijn weekend!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schatjes!
    Hier ook, ondanks het mooie weer, toch al een beetje in de Herfst sfeer.
    Vind het altijd zo'n mooie tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Valerie,
    Pompoenen horen echt bij de herfstsfeer of ze nou echt zijn of in jouw variant
    het staat altijd sfeervol!! Je pompoenen zijn echt prachtig!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat mooi en wat zal het gezellig staan groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi zijn je pompoenen Valerie.
    Prachtig gemaakt ,sfeervol.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi valerie maar jouw foto s zijn toch ook altijd zo sprookjesachtig mooi gemaakt dat is ook altijd genieten,lieve groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful! I loved. Kisses

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...