.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

donderdag 18 oktober 2012

Voor mijn Swapmaatje van Bien Biene

Voor de Swap van Bien Biene werk ik gekoppeld aan Bernadette.

Bernadette heeft geen blog, maar dit was haar reactie die ze me mailde:

Eerst wil ik je heel hartelijk bedanken voor de leuke swap die je me hebt gestuurd.
Hij is in 1 woord prachtig.
Ik ben er zo blij mee, je kan het je niet voorstellen.
Jammer genoeg kan ik hem niet op mijn blog zetten, omdat ik zelf nog geen ... 


Ik had zin om te werken met drie kleuren : ecru, lichtbruin en bruin. Herfstkleuren.

Ik maakte in mijn eigen stijl voor Gerbiene : een zakje met een zeepje, een lippenbalsem hoesje,
een bloemhangkussentje dat ruikte naar lavendel en knutselde een labeltje om een bundel potloodjes.


Dit was mijn eerste swap en ik vond het fijn om te doen, je maakt iets voor een ander en krijgt iets terug,
maar nog belangrijker is dat je swapmaatje gelukkig is met wat je hebt gemaakt.

Ik vind het zo fijn als ik zie dat het volgers aantal groeit, dat betekent dat mijn blog toch boeiend is ...
aan al de nieuwkomers een warm welkom!

Lieve groetjes,
Valerie ♥

25 opmerkingen:

  1. Jeetje! Wat ontzettend leuk. Ik verheug me al op de kerstswap.

    Nog een hele fijne donderdag.

    Groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig pakketje! Jij hoeft je geen zorgen te maken over de kerstswap inderdaad, degene die jij iets stuurt zal er ongetwijfeld blij mee zijn!

    groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi rustig geheel. Ziet er heel mooi uit. Ik snap dat ze er blij mee is.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt een hele mooie swap gemaakt voor je medeblogger!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie "swap"!!!
    Ik kan me voorstellen dat ze er blij mee is.
    Oh en die Kerst Swap, spannend hoor, het is bijna zover, leuk leuk leuk!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cosy things and special things. I think everybody would be happy to receive similar:))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Valerie, wat mooie geworden, ik kan me voorstellen dat Bernadette hier erg blij mee is.
    Ik kijk al uit naar de kerstswap.
    groetjes,
    Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Valerie ,

    Harstikke leuke spulletjes heb je gemaakt!! En dat hoesje voor je lippenbalsem vind ik echt een ludieke actie!!

    Super gedaan allemaal!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een mooi pakket heb je samengesteld! Heel sfeervol en met zorg gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, in een woord Prachtig. Echt heel mooi! Ben benieuwd naar de door jou georganiseerde kerstswap. Ik vind het zo leuk om te doen. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat leuk gedaan zeg. Het is echt met liefde gemaakt. Hele mooie kleuren ook. Ben benieuwd wat je terug krijgt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat zal Bernadette blij zijn met jouw spulletjes, zo mooi!!
    en nu afwachten wat de post voor jou gaat brengen.. spannend!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er mooi verzorgd uit. Dat moet ook wel in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk gedaan zeg, leuk om zo te geven................gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie swap heb je gemaakt. Prachtige kleuren en het is heel mooi gecombineerd.
    Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi, warm, rustig! Kan me voorstellen dat ze blij is! En dat je volgerlijst groeit begrijp ik ook heel goed, je blog is prachtig. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige swap!!! Mooie warme kleuren en zo mooi gemaakt.
    Wat leuk dat er zich zoveel al aangemeld hebben voor je kerst swap. Ik ben al aan het nadenken :).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een hoop prachtige dingen gemaakt Valerie! Logisch dat je swap maatje dat niet in woorden kon vatten.... Fijn weekend en veel plezier met jouw petit four.... Groetjes, Floortje/La Extranjera Creativa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt wel MOOIE♥ dingen gemaakt ...ook het kleurtje in het geheel is PRACHTIG♥
    Ik ben benieuwd naar mijn SWAP maatje die ik blij kan maken ..;))
    Liefs en fijne warm herfstweekend Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt heel mooie dingen gemaakt Valerie. Bepaalde dingen herken ik, maar telkens heb je er toch iets uniek van gemaakt. Prachtig gedaan. Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superromantisch pakketje, zo te zien!
    Ik ga je volgen, ik vermoed dat we niet ver van mekaar wonen ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kei leuk om iemand blij te maken met je eigen creatie......echt een leuk idee!
    Fijn weekend en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het weer heel sfeervol. Je maakt echt leuke dingen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooie spulletjes. Mooie tinten ook.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig zijn je spulletjes,en je petit four ,en complimenten voor je fotoreportage.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...