.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 25 september 2012

Kerst SWAP Atelier Valerie ♥

Een tiental maanden geleden volgde ik zonder enige blogervaring de avonturen van
enkele leuke blogs.

De droom om een eigen blog te starten groeide en na wat achtergrondinformatie werd  
een paar dagen later de blog Atelier Valerie © geboren. Ik was zo blij en nog altijd!

Bij regelmaat werd er een blogbericht geplaatst en dan was het altijd spannend afwachten
naar die lieve, leuke reacties van jullie en stap voor stap zag ik het aantal volgers groeien.

Ik moet toegeven dat jullie een deeltje van mijn leven zijn geworden, het is zo leuk om
jullie als blogvriendinnen te hebben. We zien elkaar wel niet, maar toch is er een band.

Dankzij jullie heb ik meer dan 100 volgers en ging ik weer een give-away organiseren,
maar dan maak je uiteindelijk één iemand gelukkig terwijl jullie dit allemaal verdienen en
de laatste tijd hoorde ik er al meer van en dus wil ik ook eens een SWAP proberen.

Ik vind het eigenlijk een moeilijke keuze, want ik denk dat velen zich laten afschrikken
omdat ze iets moeten maken voor een ander ...


De Kerstperiode ligt in het vooruitzicht en ik vind het leuk om rond deze sfeer te werken. 
Je mag iets haken of iets maken van stof of papier of kralen dat door de brievenbus kan vallen.
Op deze manier wil ik ook de verzendkosten beperken.

Maak het jezelf nu niet te moeilijk, het mogen eenvoudig gemaakte creaties zijn: een kerstkaart,
een armband van kralen, een stoffen hartje, ...

Wil je meedoen stuur dan op mijn mailadres atelier-valerie@hotmail.com voor 31 oktober 
je naam met je adres en op 1 november laat ik je weten met wie je mag uitwisselen.

Je hebt vier weken de tijd om iets te maken, rond 1 december moet je pakje verstuurd
worden, zo kan iedereen gedurende de kerstperiode er van genieten.

Kerstmis is de pakjes periode en het is fijn om iets te krijgen, maar ook om voor een ander
iets te maken ... ik doe alvast mee en ben benieuwd wat er bij jullie op de deurmat zal vallen ...

Nu wordt het alleen afwachten wie allemaal zal mee swappen, een linkje op je blog is atlijd leuk!

Vele lieve groetjes,
Valerie ♥

35 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Valerie. Ik ga nog wel even nadenken over het meedoen. Ik kan namelijk behalve kaarten maken niet zoveel ;) Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk leuk leuk nog meer spanning nu iets voor de kerst verzinnen enne ik doe straks een berichtje op munne blog
    ikke doe met jou ook mee, dan hebben we eerste Bien gehad en dan lekker jou ☺
    ik doe je een mailtje
    http://colourinasimplelife.blogspot.co.uk/2012/03/granny-bobble-stripe.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, Ik kwam toevallig op je blog en ben meten volger geworden. Ook heb ik op mijn blog een link geplaatst naar de Kerst Swap.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Valerie, via Jenneke kom ik hier terecht :) ik heb al een tijdje niet meer meegedaan aan een swap omdat ik net een nieuwe studie ben begonnen en daardoor tijd en geld tekort kom... maar zo'n swap als dit kan wel en ik doe dan ook graag mee!

    Ik stuur je meteen een mailtje!

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dit vind ik echt heel erg leuk!!
    Ik kan niet haken, maar.......wel MAKEN (hi hi)
    Bij deze geef ik me op, leuk joh!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook graag meedoen met deze leuke swap. Ik stuur je zo een mailtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Valerie

    Heel leuk idee...een ervaren haakster ben ik niet, maar het lukt toch nog wel om iets kleins te haken voor kerst...dus ik doe mee.

    Ik meld mij aan via je mail adres en plaats alvast een linkje op mijn blog.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Valerie ik heb je net een mailtje gestuurd ik vind het een heeeeeel leukm idee.
    Ik maak wel een mooie kerstkaart, met haken ben ik niet zo goed in.
    Succes ik plaats een linkje naar je site
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi valerie, ik doe mee hoor, mijnswap is dan net klaar, kan ik daarna verder met deze swap.
    Ik zal een linkje op mijn blog zetten.
    Groetjes Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Valerie ..♥
    Ik doe ook mee lijkt me heel leuk om iemand te verrassen in blogland voor de Kerst..♥
    Lieve Herfst Groetjes Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Valerie,

    Helemaal gemist. Ik doe graag mee. Ben nu ook met een SWAP bezig van Biene Bien. Dit is de eerste keer. Spannend!

    Voor de kerst lijkt me gezellig!

    Ik stuur je nog een mail.

    Lieve groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  12. P.s. Het is me zelfs gelukt om een link op mijn blog te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk een kerstswap. Via de mooi blog van Biene Bien kwam ik bij jouw ook al zo gezellige blog. Leukleuk, je hebt er weer een volger bij. Ik wil ook graag meedoen met de kerstswap. zal je een mailtje sturen en een linkje zetten.
    groetjes,

    Lize
    (bonjoli.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Valerie, Ook ik kom via de blog van Biene Bien bij jou terecht. En ik mag met Lize van hierboven swappen bij Biene Bien. Het lijkt me heel leuk om ook met jouw swap mee te mogen doen. Ik zal je een berichtje sturen. Groetjes, Petra (petronille-nl.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kom ook al via Bien Bien bij jou terecht. Wat maak je toch leuke dingen. Ik ga met je meedoen met de swap. Ben dus maar gelijk volger worden. leuk, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. kom hier ook binnen vallen..deed deze maand voor het eerst mee met een swap en wat is dat leuk zeg.
    Ik ga me hier ook maar op geven. en word gelijk even volger van je blog..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk leuk leuk ik ga meeeeeeedooooooeeeeeen!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou vindt het hartstikke leuk heb nog nooit eerder geswapped maar kan het niet langer weerstaan doe gezellig mee moet gaan lukken ,wordt gelijk volger en zal een mail sturen en je even linken ,nou dat is eigenlijk al heel wat voor we beginnen Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Christmas is very special time for me now... And I like making small gifts for my friends every year. So I'll be happy to take part in this swap:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pfff, wat een moeilijke beslissing. Mee doen of niet. Ik ben op jouw blog terecht gekomen door de super leuke swap die ik van jouw mocht ontvangen, deze ochtend en ben ook onmiddellijk volger geworden van jouw hele mooie blog. Het probleem is dat ik de hele maand november op vakantie ben en ik niet weet of ik dit er nog bij kan nemen. Langs de andere kant, op vakantie heb je natuurlijk heel veel tijd en swappen is zo leuk. Dus ik wacht nog eventjes af, maar je hoort nog van mij. Heel veel succes met de swap en een hele dikke pluim voor je hele knappe blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het linkje staat er al, maar mijn berichtje blijkt niet door te komen. Check je dit even?

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het lijkt me leuk om mee te doen, ik dacht dat ik al een berichtje had achter gelaten maar kan het niet terug vinden. Een link heb ik al geplaatst.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk idee, heb me meteen opgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk hoor! Ik ben pas net aan het bloggen. En het lijkt me leuk om de uitdaging aan te gaan. Ik ga nu een mailtje sturen, me aanmelden als volger en de link op mijn blog plaatsen.
    Groetjes Karlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt mail....en een nieuwe volger :)

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dag Valerie,

    Waarschijnlijk op de valreep.. Ik ga toch maar meedoen. Twijfel nog steeds, maar misschien ga ik achteraf dan spijt hebben, dus zet mij maar bij op de lijst.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hgroetjes maartjeoi valerie ik wil graag meedoen ik ga je een mail sturen en het op mijn blog plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo,

    Ik vind het een leuk idee en heb gelijk een mail gestuurd om mee te doen met deze leuk swap. Je hebt een leuke blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik wens ook mee de doen als dat nog kan groetjes els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kun je mij je adres dringend mailen op atelier-valerie@hotmail.com aub.
      De Swap is eigenlijk afgelopen, groetjes Valerie ♥

      Verwijderen
  30. I want join Valerie! Please. I so latest stay? please

    BeantwoordenVerwijderen
  31. http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/11/kerstswap-is-aangekomen.html

    de mijne is binnen bij anna

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wow goed ik dit nog even lees..ik dacht verzenden na 1 dec.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. mijne is vandaag verzonden..dus moet morgen binnen zijn als het goed is.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...