.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

zondag 16 september 2012

Het september zonnetje

Ik vond het zo fijn met het september zonnetje, 
dat ik er gelijk een lui weekend heb van gemaakt.

Gewoon buiten genieten van de laatste warme zonnestralen!!

Naar de avond toe heb ik nog een fotoshoot gemaakt van een oud 
brievenweegschaaltje en een paar oude originele apothekersflesjes.


Straks ga ik naar mijn bed, want ik kan mijn uurtjes slaap 
goed gebruiken om morgen fris en monter te zijn op mijn job.

Slaap zacht en aan 
ieder een heel fijne nieuwe week ...

Valerie ♥

4 opmerkingen:

  1. prachtige sfeervolle foto's mijn zusje heeft ook nog zo'n oude weegschaal, prachtig
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie collage heb je weer gemaakt van deze prachtige spulletjes, die flesjes zijn zo mooi hè!
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week toe,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke collage van super leuke spulletjes! Ik hou ook zo van oude apothekersflesjes! Leuk is dat he...collage's maken....ik doe het zo graag!
    Fijne dag en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie collage zeg en wat een leuke spullen.
    Ik hoop dat je goed uitgerust op je werk verschenen bent!!!!


    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...