.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 28 september 2012

Gerestyled brocante uitstraling

Iedere ochtend als op de ontbijttafel de jampot te voorschijn kwam dacht ik bij mezelf:
wanneer jij uitgelepeld bent vertrek jij niet naar de glasbol, maar ga ik je restylen.

Ik heb het dekseltje in het wit geschilderd en het potje opgevuld met kaneel stokjes,
die trouwens heerlijk ruiken. Rond de hals heb ik een kantje gedaan en afgewerkt
met een vintage labeltje.


Eenvoudig gemaakt met een brocante uitstraling!

Maar nu over mijn Kerst SWAP. Achteraf bedacht, begrijp ik sommige lezeressen wel,
je doet mee aan één SWAP en dan nog een andere en voor je het beseft moet je spulletjes
maken aan de lopende band en is de fun er een beetje af ...

Maar ik heb ook goed nieuws: de SWAP meter staat nu op 13 deelneemsters! Tof hé!!!
Heb je zin om ook mee te doen, dan lees je alles op mijn Kerst SWAP.

Mijn nieuwe volgers geef ik alvast een warm welkom in mijn atelier!!

Lieve groetjes met een fijn, deugddoend weekend,
Valerie ♥

15 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super uit, hij is heel leuk geworden.
    De dingen een tweede leven geven is altijd leuk.
    Fijn weekend lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat enorm leuk gedaan valerie en wat leuk binnen een zeer korte tijd toch eigenlijk op 13 deelnemers en de dagen zijn nog niet om
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk, echt een Herfst Creatie.
    Mooi hoor.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat Leuk♥ alemaal die Herfstdecoraties♥..♥
    Geniet en fijn Herfstweekend Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe kom je er toch telkens op. Wat een mooie decoratie. En dat van een simpele jampot. Prachtige sfeervolle foto weer.
    lieve groet Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt zeg! Inderdaad een heerlijk brocante sfeertje weet je zo te maken.
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kom via via op jou blog leuk hoor je potje ziet er gezellig uit eigenlijk zou het dekseltje eraf moeten voor de lekkere geur. Ik ga je volgen en ik wil je uitnodigen eens een kijkje op mijn blog te nemen. Voor jou ook een gezellig weekend, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk sfeertje zo! Kei leuk de kaneelstokjes in je gepimpte potje!
    Fijn weekend alvast en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuk gedaan Valerie, wat zal dat gezellig staan in je keuken!

    fijn weekend!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk potje heb je er van gemaakt, Valerie.En wat leuk dat je al zoveel aanmeldingen hebt voor je swap.Fijn weekend Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee, Valerie!!
    Kaneel stokjes geven altijd zo'n typische najaar/kerst, sfeer/geur!
    Ik wens je een heel fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat je allemaal met een jampotje kunt doen...hij is
    niet alleen leuk, je kunt hem zo weggeven als cadeautje...
    Voordat we alles in de glasbak gaan doen, gaan we eerst nadenken.


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als die jampot eens wist wat hem te wachten stond, had hij zich apetrots gevoeld!
    Meid, wat heb je dit leuk gedaan.... Afgelopen week zag ik ook zoiets zonder dekseltje en dan met oude zilveren lepeltjes erin..
    Nou, wij gaan hier ook aan de jam en als het me niet vlug genoeg gaat lepel ik de jam er wel uit!

    Groetjes en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet dit er gezellig uit! Je begrijpt dat vanaf nu hier de jampotjes niet meer in de glasbak belanden...

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Valerie

    De glasbol met vintage label is echt mooi.

    Ik zou ook heel graag zo eentje maken, maar waar vindt je deze labels en letters?

    Lieve groet en leuk weekend
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...