.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

zondag 23 september 2012

Een schattig kerstsokje

Het kan soms zo druk zijn in de week: de voltijdse job van receptioniste, de huishoudelijke
taken, tussendoor een bloemenkrans maken en dan ben ik blij dat het weekend is en heb ik
weer tijd om mijn haakpen te nemen en me eventjes te ontspannen.

Haken rond het thema Kerst vind ik zo fijn, de typische kleurtjes, de ideetjes die door
mijn hoofd flitsen en die ik dan probeer uit te werken.

Dit kerstsokje vond ik zo schattig dat ik het moest proberen en dit is het geworden.


Het Engelse haakpatroon vind je hier en is duidelijk uitgelegd aan de hand van foto's.

Ik heb de witte boord iets langer gehaakt omdat ik hem omgeplooid heb.
In plaats van katoen kan je ook wol gebruiken, want dan mag je met een dikkere haaknaald
werken en zal het sokje ook groter zijn.

Weer een ideetje rond Kerst is uitgewerkt en er zullen er nog wel volgen ...


Nog een fijne Zondag!

Knusse groetjes,
Valerie

12 opmerkingen:

  1. wat jij ziet maak je ook !! wat prachtig gemaakt
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat schattig dat kleine sokje. Je bent er in iedergeval wel vroeg bij...:-)

    groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Ik ben benieuwd wat je nog meer maakt!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor om al aan kerst decoratie te werken. Ik ben ook al helemaal in de kerst kaarten sfeer. Fijne avond Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel dapper om nu al met kerst bezig te zijn.

    groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig zeg! Leuk dat je al met de kerst bezig bent! Ik ben nog bezig om de herfst hier binnen te krijgen.
    Fijne dag en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie banner!!!En wat een skattig sokje,krijg zin in kerst haha.X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Je hebt er ook mooie sfeerfoto's van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kerstsokje. Veel mooier dan in al die kleuren.

    groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...