.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

zondag 2 september 2012

Een landelijk bokaalrokje

Op een rommelmarkt lopen, is onvoorspelbaar. Soms kom je met
veel spulletjes naar huis en andere keren is de vangst magertjes,
zoals die ene oude bokaal voor mijn oud naaigerei in op te bergen.

Ik vond hem een beetje kaal staan en vond bij Atelier Sezoentje
de ideale oplossing: een bokaalrokje.

Het rokje of kraagje is gemaakt van baalkatoen, afgewerkt
met een wit kantje en is ongeveer drie centimeter.


Ik ben blij met mijn rokje, want de oude bokaal ziet er nu echt
landelijk uit. Helemaal mijn stijl!

Nog een tip: dit weekend vind in Lille in Frankrijk de jaarlijkse
grootste antiek- en brocantemarkt van Europa plaats.

Lieve groeten,
Valerie ♥

8 opmerkingen:

  1. liefelijk gemaakt
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor!Ja soms duurt het even voordat iets je naar de zin is.
    Heb hier een en ander verplaatst en staat nu veel leuker.
    Jammer dat die markt zo ver weg is had er graag (met jouw?)wel es willen kijken(kopen,hihi)X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer schattig uit Valerie!
    Leuk hoe jij die dingen toch altijd weer verzint.

    Groetjes Anja


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei leuk het rokje voor de pot! Ik geef mijn potten ook wel eens een rokje van een gehaakt kleedje.
    Fijne zondag en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om zo ene pot op te leuken.
    Ik vind hem heel landelijk en supermooi!!!

    Fijne week,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een bokaal is veel leuker met een kantje ofzo rond! Ik heb onlangs ook een bericht gepost van een weckpot waar ik een kanten lintje rond gestrikt heb. Die gebruik ik om mijn lavendel pot-pourri in te doen. Het geeft direct een ander resultaat!

    Fijne avond,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor, zo met haar rokje an ;-)
    Enne.......Lille, waat zou ik daar graag naartoe gaan, maar helaas is het te ver weg.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Valerie..♥
    Wat ziet het er mooi en landelijk uit...maar ook je oude bokaal siert het zo apart ..;))♥
    Lille is ver weg wat zou ik er graag heen gaan ..;))
    Fijne week Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...